niedziela, 20 marca 2016

Ten pierwszy, raczej nie ostatni......

SHARE


Seozmagania | blogg
Początek…..

Do głowy przychodzi pytanie, po co mi to? Co mną kieruje, by pojawić się w wirtualnej przestrzeni. Ciężkie pytania, a odpowiedź nadal daleko poza linią horyzontów.



Pierwszy post, na pierwszym blogu, WOW, wypadało by nieźle wypaść, zaszaleć, pokazać się. Tyle tylko, że raczej nie ma z czym ;) Pisarz ze mnie marny, doświadczenia w redagowaniu tekstów brak, więc z czym do ludzi powiecie. A jednak powstał i mam nadzieję trwał będzie. Odpowiadając na jedno z pytań postawionych na górze, kieruje mną konieczność chwili, żeby choć prywatna, ale nie, chwila związana tylko i wyłącznie z moją pracą.

Ale zacząć wypada od początku. Kilka dni temu do swojego gabinetu zaprasza mnie Prezes i po kilku zdaniach oznajmia, że od dziś zajmuję się sklepami internetowymi i ogólnie pojętym działem handlowym. Marketing, promocje no i najlepsze na koniec, SEO – z całym jego dobytkiem, pozycjonowanie, optymalizacja, itp., itd. W pierwszym momencie niby nic wielkiego, przecież wiem o co chodzi, różne rzeczy człowiek w życiu robił, tylko to SEO. Tu wiedza tylko i wyłącznie teoretyczna. Ok, wiem jak podpiąć i skonfigurować Google Analytics’a, dodać dynamiczne kody śledzenia, stworzyć cele i kilka innych podstawowych czynności. Potrafię obsługiwać Google Search Console, zweryfikować własność witryny, dodać mapę witryny, ale to koniec moich marnych umiejętności.

Właśnie tak zaczęły się moje blogowe seozmagania. Pierwszy tydzień minął nie wiedzieć kiedy. Po początkowym szoku przyszedł czas na zapoznanie się z tematem.


Myślę, że jak na początek to wystarczy. W kolejnych postach postaram się opisać kolejne części mojego seozmagania, a będzie o czym pisać, tego jestem pewien.


4 komentarze :

  1. Słuchajcie, a może ktoś z was słyszał o czyms takim jak agencje digitalowe? Ja dowiedziałem sie o tym z tego artykułu http://pytaniaiodpowiedzi.pl/dlaczego-kampanie-rtb-sa-tak-skutecznym-narzedziem-marketingu-wyjasniamy/ i chciałem się was zapytać co wy o tym sądzicie? Waszym zdaniem to dobra droga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja jestem zdania, że chyba raczej każdej firmie zależy na tym aby być rozpoznawalnym i mieć silną markę. Jak dla mnie również świetnym sposobem na reklamę jest korzystanie z usług influencerów. Czytałem o tym w http://dochodmarzen.pl/kim-jest-influencer-i-na-czym-polega-influencer-marketing/ i bardzo mnie to zaintrygowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy detal jest tu ważny, jak widać SEO wymaga odpowiedniej wiedzy. Ja zamierzam skorzystać z pomocy firmy https://seomamut.pl/, kompleksowo zajmują się takimi zadaniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agencje reklamowe, takie jak https://haiku.com.pl/, pomagają firmom w budowaniu silnej marki. Oferują one usługi, które obejmują wszystko, od tworzenia strategii marketingowej, przez projektowanie graficzne, po produkcję reklamową. Dzięki temu, firmy mogą skoncentrować się na swojej głównej działalności, podczas gdy agencja dba o ich wizerunek.

    OdpowiedzUsuń