Jeśli szukacie wskazówek jak metodami on-page podnieść w rankingu pozycjonowaną stronę, mam nadzieję, że przedstawiona poniżej infografika będzie odpowiedzią na Wasze potrzeby.
Jest to prosta lista, której zastosowanie może przełożyć się bezpośrednio na zwiększenie oglądalności i szersze dotarcie użytkowników.

Optymalizacja szybkości wczytywania strony internetowej
Google potwierdziło, że szybkość ładowania strony jest sygnałem do podniesienia bądź obniżenia rankingu strony internetowej. Żyjemy w szybkim świecie i jeśli strona wczytuje się zbyt długo, sami wiecie z doświadczenia, że ją porzucimy.- obrazy i zdjęcia ważą najwięcej, więc warto optymalizować rozdzielczość i wybrać odpowiedni format pliku stratny .jpg lub bezstratny .png
- korzystaj z dobrego hostingu z szybkimi serwerami
"Title" tag - poprawna optymalizacja kluczem do sukcesu pozycjonowanej strony.
"Title" tag jest najważniejszym elementem działań SEO on-page, poniżej wskazówki jak go wykorzystać
- jeśli to możliwe zawsze umieszczaj słowo kluczowe na początku, dla robotów wyszukiwarki to sygnał o ważności danej frazy
- optymalna ilość znaków w tytule mieści się w widełkach 50-60 znaków, Google lubi krótkie tytuły
- oznacz tytuł nagłówkiem H1, wzmocnisz przekaz
- tytuł musi być unikalny i oryginalny
SEO przyjazne URL
Adres URL, podobnie jak tag "Title" pełni ważną rolę w strategii SEO on-page i pozycjonowaniu stron www.
- w pierwszych 3-5 słowach adresu url, użyte frazy mają największą moc
- twórz krótkie i zwięzłe adresy
- zawsze, ale to zawsze umieść pozycjonowaną frazę adresie URL
Zdjęcia, filmy, infografiki na stronie WWW
Umieszczenie wszelkiego rodzaju multimediów na stronie docelowej może zmniejszyć współczynnik odrzuceń i zwiększyć czas przebywania użytkowników na stronie, czyli na jednym ogniu upiec możemy dwie pieczenie, ponieważ Google na podstawie tych czynników klasyfikuje ważność naszej strony. Z punktu widzenia pozycjonowanej strony elementy bardzo istotne
Linki zewnętrzne do naszej strony - jakość nad ilość
Linki zewnętrzne prowadzące do strony to wiadomość dla robotów internetowych o czym ona jest, jakiej tematyki użytkownicy mogą się spodziewać, a jeśli linkują do nas znane marki internetowe to jednocześnie sami zyskujemy w rankingu
Pozycjonowana fraza w pierwszych 100 wyrazach
Słowa kluczowe są elementem tytułu, meta opisów, adresu URL i jak łatwo się domyślić to kluczowy element w treści, która zawarta jest na stronach docelowych. Koniecznie powinny się pojawić w pierwszych 100 słowach, zasada jest prosta, im wcześniej tym lepiej.
Semantyczne słowa klucze
Semantyczne słowa kluczowe to nic innego jak słowa kluczowe, które nawiązują do frazy głównej, na którą ma być pozycjonowana strona. Pozwalają na dokładne opisanie tematu bez powtarzania tych samych fraz kluczowych. Dzięki temu algorytm Google uznaje treści za oryginalne i dopasowane do konkretnej tematyki.
RWD jak responsywność
Liczba urządzeń mobilnych, dzięki którym możemy przeglądać strony internetowe, robić zakupy, rośnie z roku na rok i nie zanosi się na zmianę trendu, zatem grzechem byłoby niewykorzystanie tego. Responsywność rozwiązuje problem dostosowania wyświetlanych stron do różnych wielkości ekranów urządzeń przenośnych. Brak dostosowania jest karane przez Googla spadkiem w rankingu.
Optymalizacja grafik i zdjęć
Pamiętaj, by w każdym zdjęciu bądź grafice, które wstawiasz na stronach docelowych, umieścić słowo na które pozycjonujesz, równie istotna jest pozycjonowana fraza zawarta w znaczniku "ALT". Więcej informacji o optymalizacji strony znajdziesz klikając w link.
Połącz stronę z serwisami społecznościowymi
Media społecznościowe same w sobie nie wpływają na pozycję strony, jednak potrafią wygenerować dodatkowy ruch na pozycjonowanej stronie. Dzięki dodaniu ikonek społecznościowych zwiększasz szansę na organiczne pozyskanie linków, a także na wirusowe rozprzestrzenienie treści które udostępniasz, więc jest o co walczyć.
Ilość słów w artykule a pozycjonowanie strony
Podnieś czas spędzany na stronie
Jeśli ktoś po wejściu stronę od razu klika przycisk "WSTECZ" daje jasny sygnał wyszukiwarce, że mamy do czynienia z niskiej jakości portalem. Google wykorzystuje w swoim algorytmie znacznik czasu jaki użytkownik przebywa na naszych witrynach. Warto zatem pisać ciekawe, merytoryczne i długie artykuły. Wszyscy będą zadowoleni, autor, użytkownik i internetowe pająki.
Poniżej kilka istotnych informacji, które wpływają na pozycjonowanie strony internetowej SEO on-site, a nie znalazły się na infografice:
- powracający użytkownicy
- czas spędzony na stronie
innymi słowy, dobry materiał nikomu nie zaszkodzi, może jedynie pomóc w podniesieniu Twojej pozycji.
Zachęcaj do komentarzy, teksty z dużą ilością komentarzy są postrzegane przez wyszukiwarki jako wartościowe i ważne, zatem zachęcam wszystkich do komentowania i merytorycznej dyskusji.
ps. niestety, nie udało mi się umieścić niepociętej infografiki, za cholerę nie wiem dlaczego rozmiar się nie dopasował więc umieszczam tu linka jeśli kogoś to zaciekawi :D
Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.
OdpowiedzUsuńBardzo fajne porady i moim zdaniem ja również trzymam się właśnie takich strategii. Jeszcze czytałam na https://www.zgred.pl/zgredia/jak-zdobyc-mocne-linki-do-strony/ że pozyskiwanie dobrych linków ma na pewno bardzo dobry wpływ na pozycję naszej strony.
OdpowiedzUsuńW moim mniemaniu samo pozycjonowanie SEO jest dość istotnym procesem i kiedy zależy nam na rozkręcaniu firmy to warto jest go wdrażać. Niedawno ukazał się fajny artykuł https://www.telewizjaolsztyn.pl/wiadomosci/s/8570,pozycjonowanie-stron-co-warto-o-nim-wiedziec gdzie można przeczytać o samych zaletach pozycjonowania strony www. Ja się piszę na taką reklamę w sieci.
OdpowiedzUsuńSuper wpis. Nie widziałem, że można mieć aż taki talent do prowadzenia bloga. Każdy Twój wpis jest naprawdę bardzo ciekawy. O pozycjonowaniu można poczytać również na https://www.nowapozycja.pl/pozycjonowanie-stron-poznan/
OdpowiedzUsuńZ tego co mi wiadomo to właśnie samo pozycjonowanie cały czas się zmienia i to co działało kiedyś dziś nie musi przynosić efektów. Bardzo ciekawie o tym czym jest pozycjonowanie napisano w http://www.benefix.com.pl/na-czym-polega-pozycjonowanie-strony-w-google-i-dlaczego-powinienes-to-robic/ i jak dla mnie jest to kawałek bardzo fachowej wiedzy.
OdpowiedzUsuńŁadnie to wygląda.
OdpowiedzUsuńOgólnie samo pozycjonowanie z tego co mi wiadomo jest bardzo fajną sprawą i muszę przyznać, że ja chętnie też chcę się go nauczyć. Zresztą już czytałam na stronie https://zdalnymarketing.pl/wp/szkolenie-z-seo-dlaczego-jest-wazne-i-warto-w-nim-uczestniczyc/ jak wygląda kwestia szkoleń SEO i dlaczego warto w nich uczestniczyć.
OdpowiedzUsuńOgólnie wszelkie działania reklamowe przeprowadzane w internecie moim zdaniem są dobrym sposobem na promocję naszej firmy. W takiej sytuacji jak czytałam wpis https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/ile-kosztuje-kampania-w-google-ads/ to również jestem wielką zwolenniczką stosowania kampanii Gogole Ads.
OdpowiedzUsuńSuper blog :)
OdpowiedzUsuńPozycjonowanie strony jest kluczowym elementem reklamy w dzisiejszych czasach.
Polecam zapoznać się z poniższą ofertą
https://www.scorise.com/pl/pozycjonowanie-stron-internetowych-www/
Wyższa sprzedaż gwarantowana!
Ogólnie jestem zdania, że reklama w każdej formie jest potrzebna. Każda ma swoją grupe docelową do której ona trafia. Na pewno zwiększa to naszą pulę klientów. O sposobach marketingu przeczytać można na https://funkymedia.eu/tech/czy-sztuczna-inteligencja-zastapi-czlowieka-w-jego-dziennych-obowiazkach i warto korzystać ze wszystkich sposobów.
OdpowiedzUsuńTo stara szkoła, teraz to robią po nowemu w https://wingsbridge.pl/
OdpowiedzUsuń